نکات قابل توجه قبل خرید درب ضدسرقت

در هنگام خرید درب ضد سرقت یکی از نکاتی که باید با آن توجه داشته باشید جنس چهار چوب درب ضد سرقت است:
در صورتی که برای چهار چوب درب ضد سرقت از فلزی با آلیاژ با کفیت استفاده شده باشد و همینطور جوشکاری مناسب (که بهترین جوشکاری co2 پیشنهاد میشود) در اتصال ورق ها ضمانتی برای بالا بودن کفیت چهار چوب درب حساب میشود.

نکته دیگر که باید در خرید به آن توجه کنید ضخامت چهارچوب درب می باشد:

ضخامت درب باید استاندارد باشد و باید طبق استانداردی که مورد تایید است بدین صورت که نباید از 1.5 mm نه کمتر باشد نه بیشتر خریداری کنید.
نکته دیگر که بسیار اهمیت ویژه دارد وباید به آن دقت ویژه ایی کنید جنس لولای درب است:
لولای درب وظیفه بسیار سنگینی را درکفیت وهمین طور عمر درب دارد زیرا وظیفه مهم لولا تحمل کردن وزن درب است وباید وقتی درب روی لنگه بروی لولا میچرخد توانایی تحمل وزن آن را داشته باشد که تعریف استاندارد برای لولای درب ضد سرقت استفاده از ۳ لولا و همینطور استفاده از لولای بلبرینگ دارمی باشد.
نکته ظریف دیگر توجه به جنس رویه کار یا به عبارت دیگر جنس لایه است:
بسیاری به این قسمت توجه نمی کنند وفقط برحسب سلیقه تصمیم میگیرند . حتی اگر شما به دکوراسیون اهمیت میدهید وزیبایی وجلوه اهمیت بیشتری برایتان دارد پس بهتر است این نکته را هم مورد توجه قرار دهید که شما صرفا بخاطر زیبا بودن لایه کار را انتخاب نکنید معیار انتخاب خود را بر حسب اینکه از این درب در چه محلی می خواهید استفاده کنید قرار دهید برای مثال کسانیکه درب آنها ممکن است نور آفتاب بخورد و یا امکان این را می دهند که خط وخش بروی در بیافتد بهتر است از دربی با جنس ملامینه و پی وی سی استفاده کنند شاید در ظاهر شما جنس MDFرا بپسندید که از براقیت وزیبایی بیشتر برخودار است ولی مقاومت آن در برابر نور خورشید وخط وخش بسیار کم است.
نکته دیگر که در واقع اعتماد کردن به فروشنده می باشد وآن این است که باید از پربودن فضای خالی در دو طرف اطمینان حاصل کرده باشید:
این نکته از لحاظ اقتصادی هم اهمیت دارد زیرا اگر شما دربی بخرید که فضای خالی بین دو طرف در از ورق های فولادی پر نشده باشد در واقع شما یه درب معمولی خریداری کرده اید نه درب ضد سرقت ولی هزینه درب ضد سرقت را پرداخت کرده اید.


ونکته دیگر روکش درب ضد سرقت است:

تنوع بالا روکش درب های ضد سرقت در بسیار موارد باعث گیجی خریدار می شود که واقع کدام برند ویا از محصول کدوم کشور استفاده کند که در میان کشورهایی مثل ایتالیا ترکیه چین امریکا ایران هم توانسته در این زمینه محصولات مرغوبی وارد بازار کند ولی اگر از کفیت خیلی بالا می خواهید استفاده کنید پیشنهاد ما به شما روکش درب های ترکیه می باشد.
و اما نکته دیگر این است که از چه ورق ویا آهن آلاتی استفاده شده است:
اگر شما می خواهید درب ضد سرقت خریداری کنید حتما جدا از ظاهر آن در دکوراسیون مقاومت درب ضد سرقت در برابر صدا ویا حرارت هست که باعث این انتخاب شما شده است. واین نکته ملزم استفاده از آهن آلات خوب وبا کفیت هست که پیشنهاد ما برای این نکته استفاده از جنس رشته های آهنی پروفیل است.
نکته مهم که ضد سرقت را معنا میکند واهمیت خاصی دارد قفل ویراق است:
در واقع درب ضد سرقت یعنی ایمنی بالا در برابر سرقت ، یعنی درب باید مقاومت بالایی در برابر اسید وضربه ویا مته داشته باشد در غیر این صورت اگر مقاومت ندارد یعنی جنس سیلندر قفل شما از مس بوده وتوانایی مقاومت در برابر اسید وضربه ویا مته ندارد. در صورتی که در درب ضد سرقت شما از قفل مولتی سیستم استفاده شود به این معنی هست که هیچ کس نمی تواند از ایمنی درب شما رد شود. بدین صورت که در این نوع قفل ۱۶ تا ۲۰ زبانه وجود دارد که اگر شما درب را یک قفله کنید یعنی سویچ را در قفل یکبار بچرخانید قفل موقت صورت گرفته و فقط یکی از زبانه ها از سیلندر قفل حرکت کرده است و اگر دو قفله کنید در قفل های ۲۰ تایی پنج زبانه از هر دوطرف می چرخد نکته مهم این است که جنس تمامی این قفل ها فولاد هست که دربرابر ضربه آسیب میخورد واین مزیت این قفل ها می باشد که دراین صورت تحت هیچ شرایطی نمیتوانند درب شما را باز کنند.بهترین قفل ها در بازار برای کشور ترکیه است. قفل های درب ضد سرقت را به دو صورت سوئیچی یا گاوصندوقی می توانید تهیه کنید.


نکته دیگر چهار چوب درب و کفیت دستگیره ابزار یراقی است:

درب ضد سرقت تفاوت های بسیار بزرگی با درب معمولی دارد که شما باید برحسب محیطی که از آن استفاده می کنید به برخی نکات اهمیت ببشتری بدهید شما حتی برحسب نوع کار خود می توانید درب ضدسرقت خود را ضد گلوله کنید.
در آخر متوجه شده اید که در هنگام خرید شاید تنها نکته ایی که برای شما قابل روئیت هست ظاهر درب می باشد وسایر مطالب کاملا تخصصی بوده وازدید یک خریدار عادی پنهان است پس بهتر است قبل خرید یک تیم باتجربه وقابل اعتماد با سابقه یی خوب که قابل تایید برای مشتریانش می باشد انتخاب کنید.

Top