نقش درب چرمی آکوستیک بر دکوراسیون داخلی

درب های منزل نقش بسزایی در دکوراسیون داخلی منزل دارند و توجه به درب ها از نکات مهم است. از طرفی آلودگی صوتی از مشکلات عمده جوامع امروزی محسوب میشود و افراد سعی در کنترل این آلودگی ها دارند.

استفاده از درب های آکوستیک و ضدصدا از روش های معمول و بسیار کابردی جهت دفع آلودگی های صوتی محسوب میشود.

آلودگی صوتی تاثیرات بسیار منفی بر روی روند زندگی شهرنشینی دارد و میتواند اختلالات زیادی را به وجود آورد. میتوانید برای مشاهده تاثیرات منفی آلودگی صوتی بر جسم و روح افراد اینجا کلیک کنید.

درب های آکوستیک

درب های آکوستیک کاربردهای بیشماری دارند که مهم ترین آنان جلوگیری از ورود و خروج صدا میباشد. عایق بودن دربها هم مناسب زمان هایی است که نمیخواهید صداهای بیرون به داخل منزل شما نفوذ داشته باشد و آرامش شما را مختل کند و هم این امکان را به شما میدهد که با خیال راحت دغدغه خارج شدن صدا از درب آکوستیک را نداشته باشید.

امری که واضح است این میباشد که تمام انسان ها خواهان آرامش و سکوت و رهایی از آلودگی های صوتی میباشد و به منظور دستیابی به این هدف راهکارهای بی شماری را امتحان میکنند و یکی از عمده ترین راهکارها عایق سازی درب و دیوارها میباشد.

استفاده از درب های آکوستیک در مکان های مختلفی کاربرد دارد ولی بیشترین استفاده مختص استودیو ضبط صدا، استودیو های موسیقی میباشد که آکوستیک کردن درب ها و دیوارها از الزامات این مکان ها میباشد.

ولی استفاده از دربهای اکوستیک تنها به این مکان ها محدود نمیشود و امروزه کاربردهای بیشماری دارد. ازجمله: دفاتر، اداره ها، درب ورودی منزل ، درب اتاق خواب ها، اتاق جلسات، کارخانه ها و...

با وجود تمام ضرورت استفاده از درب های آکوستیک برخی افراد از استفاده از درب های آکوستیک منصرف میشوند که میتوان عمده دلیل آنرا هزینه این درب ها نام برد.

به همین دلیل سوال پیش می آید که آیا امکان این وجود دارد درب های قدیمی که وجود دارند را آکوستیک کرد یا فقط باید از درب های آکوستیک جدید استفاده کرد؟

آکوستیک کردن درب های قدیمی

جواب سوال بالا مثبت می باشد یعنی شما میتوانید به راحتی درب های قدیمی خود را اکوستیک کرده و هزینه زیادی را متحمل نشوید.

در خصوص هزینه آکوستیک کردن درب های قدیمی نمیتوان به راحتی اظهار نظر کرد زیرا این امر به موارد زیادی از جمله قیمت چرم درب ، دستگیره درب و سایز درب شما بستگی دارد.

ولی امری که واضح است هزینه آکوستیک کردن درب های قدیمی به مراتب کمتر خواهد بود. وبه این ترتیب شما به راحتی میتوانید درب آکوستیک چرمی را به دکوراسیون داخلی خود اضافه کنید.

ممکن است بپرسید چرا درب های آکوستیک تاثیر زیادی بر دکوراسیون داخلی دارند.

درب آکوستیک و روکش چرمی

برای پاسخ به این سوال به روکش درب های آکوستیک دقت کنید.

برای ساخت و درب آکوستیک از چرم برای روکش درب استفاده می شود. همانطور که بزرگترین طراحان دکوراسیون اعلام می کنند، چرم تاثیر شگفتی در دکوراسیون داخلی شما خواهد گذاشت (این مورد بستگی زیادی به نوع و سبک دکوراسیون داخلی شما دارد).

 درب چرمی یکی از مواردی است که تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون شما خواهد گذاشت که با انتخاب مناسب درب چرمی خود می توانید هدیه مناسبی به دکوراسیون خود با کمترین هزینه دهید.

ولی دلیل استفاده از چرم در درب های آکوستی تنها زیبایی نیست بلکه موارد مهمی تری وجود دارد.

دلیل استفاده از چرم برای روکش درب چرمی می توان به مقاومت آن برای عمر بالا اشاره کرد. اگر چرم با کیفیتی (چرم مصنوعی با کیفیت) انتخاب شود، می توان بیش از ۵ سال بدون افت کیفیت و شل شدگی چرم از آن استفاده کنید. به همین دلیل است که پیشنهاد می شود که انتخاب نوع چرم را به خود تعمیر کار بسپارید

شرکت آکوستیک هیس دارای 4 دهه تجربه در زمینه آکوستیک و عایق های صوتی میباشد و تلاش میکند تا با ترکیب هنر و زیبایی در کنار استفاده ازپنل های آکوستیکی جاذب صدا به نوآوری و تنوع در زمینه عایق های صدا دست یابد.

 
Top