دکوراسیون با درب چربی وهزینه کمتر

یکی از روش های زیبایی منزل ویا حتی محل کار استفاده از رنگ های گرم در دکورسیوان هست که با استفاده از درب های چرمی خیلی راحت می توانید حس برتر بودن را بوجود دارید . با توجه به اقتصاد موجود درجامعه شاید کمتر کسی به فکر این تحولات در زندگیش باشد ولی بهتر است بدانید با اندکی هزینه هم می توان از درب های زیبای چرمی استفاده کنید . شما می توانید دربهای چوبی خودرا به درب چرمی تبدیل کنید که هزینه اینکار هم بستگی به خودشمادارد که چقدر قادر به هزینه هستید برای مثال شما برحسب بودجه خود می توانید یک طرف درب راچرم کنید ویا حتی اندازه درب چوبی که می خواهید به درب چرمی تبدیل کنید چقدر هست.

مهم ترین نکته این است که دقت کنید از روکش چرم برای درب استفاده کنید نه روکش پارچه ایی .روکش چرم از لحاظ کفیت بسیار بالاتر از پارچه هست وقابل شستشو هست و عمر بالاتری دارد. در زمان تبدیل درب چوبی به درب روکش چرمی شما حتی میتوانید ازآگوسیت هم استفاده کنید .که هم عایق صوتی وحرارتی را استفاده کرده باشید.باتوجه به هزینه ایی که در نظر دارید می توانید از بین دو دسته چرم، که یکی چرم مصنوعی است ولی کفیت بالا دارد ویا چرم طبیعی را انتخاب کنید. اگر بدنبال این هستید که هزینه شما حتی المقدور بالا نرود بهتر است از چرم مصنوعی که رنگهای مختلفی دارند وشما می توانید با انتخاب رنگ خاص از زیبایی این درب چرمی نهایت بهره را ببرید، استفاده کنید. ولی اگر خاص بودن وزیبایی منحصر بفرد برایتان اهمیت دارد از چرم طبیعی استفاده کنید.
برای جلوه بهتر روکش چرمی از دوخت زیبا بروی چرم وهمینطور بهتر است سوزن های گل میخی تهیه کنید واز آنها استفاده کنید.
راه دیگر که برای دکوراسیون منزلتان به شما پیشنهاد میشود بعد ازتبدیل درب به درب چرمی بهتر است دستگیره درب قدیمی خود را تعویض کنید انتخاب دستگیره جدید باتوجه به روکش چرمی انجام دهید.
ممکن است این سوال پیش آید که درب قدیمی با گذشت چند سال کفیت خود را ازدست داده است آیا هزینه کردن روکش چرم برای این دربها درست هست؟
جواب این سوال بسیار ساده است درب شما قبل اینکه به دربی با روکش چرم تبدیل شود توسط MDF ۶ تقویت میشوند فقط توجه کنید که روکش MDF۶ قابل مشاهده نیست پس اگر شما به تیم حرفه ایی ومطمئن سفارش کار داده اید برای این مرحله خاطر جمع باشید که دربی با کفیت بالا با روکش چرم به شما تحویل می دهند.
در آخر توجه کنید که دربهای آهنی وآلومینیومی قابل تبدیل به درب با روکش چرم نیستند.

جهت مشاوره برای تبدیل درهای خود به درب چرمی به هزینه پایین و کیفیت مناسب با ما در تماس باشید: ۰۹۱۲۵۷۹۹۲۰۱

Top