انواع درب ضد سرقت

با توجه به ویژگی های درب ضد سرقت ایمنی و هم جلوگیری از انتقال صدا که به عنوان درب ضد صدا هم شناخته میشود از اهمیت زیادی برخودار هست . باتوجه به شرایط موجود و تنوع بالای درب های ضد سرقت در بازار در این مقاله سعی میکنیم شما را با انواع درب های موجودی که در بازار وجود دارد آشنا کنیم تا با اطلاعات کاملتری بتوانید بهترین خرید انجام دهید.

انواع درب های ضد سرقت:


درب های ضد سرقت ترک . درب ضد سرقت چینی ودرب ضد سرقت با روکش فلزی

درب ضد سرقت چینی:

بدنه درب های ضد سرقت چینی از فولاد است که کل درب را یک فولاد U شکل فرا گرفته است و شامل یک قفل مرکزی و صفحه محافظ ویراق وهمینطور چشمی ودستگیره های بسیار زیبا وهمینطور قفل شب بند می باشد. به منظور عایق صوتی وهمینطور ضد حریق بودن درب های ضد سرقت چینی جنس میانی وفضای خالی را با پشم سنگ پوشانده شده است. درب های ضد سرقت چینی دارای ۷ کلید کامپیوتری است که ودر زمان ساختن ساختمان ۲ عدد کلید که به آن کلید کارگری گفته میشود استفاده میشود ومابقی به عنوان کلید مادر هستند ساختار وسیستم قفل در درب های ضد سرقت چینی به اینگونه هست که زمانیکه شما کلید را در قفل می چرخانید همزمان۱۳ زبانه وارد چارچوب درب میشود.
درب ضد سرقت با روکش فلزی:
درب های ضد سرقت فلزی در واقع با فولاد آب دیده شده و دارای رنگ کوره ایی با طرح چوب می باشند.

درب ضد سرقت ترک:

درب های ضد سرقت ترک را خود به دو دسته تقسیم میکنند:

درب ضد سرقت ترک وادراتی
درب ضد سرقت ترک تولید داخل
هر دو دسته درب ضد سرقت ترک از لحاظ کفیت برابر هستند وتمامی مواد وعوامل در هردوی آنها مساوی هست وهیچ کدام از آنها به دیگری برتری ندارد.
در درب های ضد سرقت ترک بین لنگه درب و بیرون اختلاف تقریبا زیادی وجود دارد. وهمینطور از مشخصات واضح این درب ها این است که کاملا لولای از سمت داخل کاملا قابل تشخیص است ومشخصه دیگر روکش این درب ها هست که اغلب از دو نوع روکش MDFو PVC در این درب ها استفاده میشود ومشخصه مهم دیگر این درب ها این است که مقاومت بالایی دارند وهمینطور عایق رطوبتی با کفیت بالا دارند. دربهای ضد سرقت ترک در حوادثی مثل زلزله ویا آتش سوزی (بخاطر استفاده از عایق پشم سنگ نسوز) مقاومت بالایی دارند. درب های ضد سرقت ترک دارای ۸ عدد کلید کامپیوتری هستند که در زمان ساخت ساختمان ۳ عدد از این کلیدها مورد استفاده قرار میگیرند که همان کلید کارگری هستند ومابقی کلیدهای مادر هستند. سیستم عملکرد قفل در درب های ضد سرقت به این صورت است که با چرخاندن کلید همزمان ۸ عدد زبانه که هم متحرک وهم ثابت هستند از دو جهت وارد چهارچوب میشوند.
درب های ضد سرقت ایرانی در واقع مونتاژ شده هستند از کشور ترکیه وارد میشود ودر ایران مونتاژ میکنند پس کفیت وکارایی درب های ترکیه هستند.
شما برحسب نیازی که دارید می توانید از میان این درب ها انتخاب کنید.

Top